V prvom polroku roku 2015 bolo celosvetovo dodaných 5 miliónov kusov vlajkového produktu Huawei Mate 7, ktorý zaznamenal pôsobivé predaje vo viac ako 100 krajinách vrátane napr. Číny, štátov západnej Európy, Stredného východu, juhovýchodnej Ázie a ju
Zdroj obrázku: TS Server.sk
Kumulovaný predaj zariadení Huawei P7 dosiahol počet 7 miliónov kusov a výrobok bol v predaji vo viac ako 100 krajinách a regiónoch. Zariadení
Huawei P8 sa v prvých dvoch mesiacoch od uvedenia na trh predalo viac ako milión kusov a boli dostupné na viac ako 52 trhoch vrátane Číny,
Francúzska, Španielska a Talianska.
Odhodlanie stať sa najrešpektovanejšou značkou u celosvetových spotrebiteľov
V máji 2015 bola spoločnosť Huawei prvýkrát uvedená v rebríčku stovky najhodnotnejších značiek sveta „BrandZ Top 100 Global Brands“ pre rok 2015
a to na 16. mieste v kategórii veda a technika s hodnotou značky 15,335 miliardy USD. Je to ďalší úspech spoločnosti Huawei po tom, čo sa v roku
2014 ako prvá značka z pevninskej Číny dostala do zoznamu najlepších značiek „Interbrand TOP 100 Best Global Brands“.
V júni pokrývala naša globálna komunita na sociálnych sieťach viac ako 6,8 milióna fanúšikov. To znamená celosvetový nárast o 40 %, pričom
celkový objem on-line komunikácie narástol o 60 %.
Odhodlanie k dlhodobej konkurencieschopnosti a k využitiu príležitostí, ktoré prináša „internet vecí“
V druhej polovici roku 2015 bude divízia Huawei Consumer BG pokračovať v zužitkovávaní svojich skúseností a znalostí z oblastí telekomunikačného
hardvéru a softvéru pre využitie príležitostí, ktoré prináša éra „pripojenia všetkých vecí“. Preto spoločnosť Huawei zintenzívnila svoju
stratégiu v oblasti nositeľných zariadení a na tohtoročnom veľtrhu Mobile World Congress v Barcelone predstavila hodinky Huawei Watch W1 a
náramky TalkBand N1 a B2.
Spoločnosť Huawei má celosvetovo 16 výskumných centier vrátane napr. estetického výskumného centra v Paríži, matematického výskumného centra v
Rusku, výskumného centra pre design a kontrolu kvality v Japonsku alebo softvérového výskumného centra v Indii. K 30. Júnu prihlásila spoločnosť
Huawei celkovo 76 687 patentov, z ktorých 18 000 sa týka prístrojov. Celkom 41 903 patentov bolo schválených na celosvetovej úrovni.
V odbore pripojených automobilov uzavrela spoločnosť Huawei v prvom polroku roku 2015 rad strategických partnerstiev s poprednými automobilkami,
vrátane firiem Volkswagen, Mercedes-Benz a Audi, pričom druhé dve menované poverili svojich externých dodávateľov, aby v ich budúcich
zariadeniach pre sieťové pripojenia automobilov používali palubné 4G komunikačné moduly značky Huawei. Integráciou svojich možností v oblasti
4G/5G sietí a technológii Big Data a cloud usiluje spoločnosť Huawei stať sa popredným hráčom v priemysle pripojených automobilov a podporovať
interakciu medzi automobilmi, smartfónmi a nositeľnými zariadeniami, čo prinesie používateľom hladkú komunikáciu a pohodlné a bezpečné riadenie.