Dnes je 18. februára 2019, meniny má a zajtra

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: neuvedený, pridané: 31.03.2011

...je dokonalým prístrojom pre štýlových mladých profesionálov...
Zdroj obrázku: TS Server.sk

Všetky smartphony zo Samsung GALAXY family rozširujú možnosti zážitkov pre užívateľov inteligentných telefónov ovládaných operačným systémom Android™. Nové inteligentné telefóny Samsung GALAXY family budú spĺňať rozmanité požiadavky súčasných a potenciálnych používateľov smartphonov, a budú tak nasledovať fenomenálny úspech, ktorý dosiahol telefón Samsung GALAXY S po celom svete.

Samsung GALAXY family dokazuje, že inteligentné telefóny môžu uspokojiť kohokoľvek prostredníctvom vylepšených multimédií či aplikácií a doplniť jeho životný štýl. Napríklad „social hub“ umožní užívateľom byť neustále v kontakte so svojimi priateľmi. Každý telefón zo Samsung GALAXY family bol vyvíjaný tak, aby napĺňal jedinečné potreby a umožnil svojim užívateľom zdieľať zábavu a zážitky so svojimi priateľmi či rodinou.

Používatelia majú prístup aj k neobmedzeným možnostiam zábavy prostredníctvom viac ako 100 000 aplikácií z Android Market™ a Samsung Apps, či k rýchlemu písaniu SMS vďaka Samsung SWYPE. Mobilné telefóny z radu Samsung GALAXY family sú vybavené Wi-Fi a „social hub“, ktoré vám umožňujú nepretržité pripojenie a kontakt s priateľmi - SNS, IM či prostredníctvom emailov.

Samsung GALAXY Gio

Samsung GALAXY Gio so svojím nadčasovým dizajnom a vylepšenými funkciami na pripojenie k sociálnym sieťam je dokonalým prístrojom pre štýlových mladých profesionálov, ktorí chcú byť neustále v spojení s okolitým svetom. V názve Gio, ktorý je odvodený z talianskeho výrazu pre „klenot“, sa okrem toho odráža odolnosť a dokonalosť prevedenia s 3,2-palcovým HVGA displejom. Samsung GALAXY Gio v sebe snúbi inteligenciu a krásu. Poteší užívateľov, ktorí túžia po šikovnom telefóne, ponúkajúcom to najlepšie z oboch týchto svetov.

Samsung GALAXY Gio sa začne predávať v Rusku a postupne aj v ďalších európskych krajinách, Indii a Číne. Na slovenskom trhu sa začne predávať v priebehu apríla 2011.

Orientačná maloobchodná cena 230 € vrátane DPH.

Prestížne ocenenie získali Bruce A. Beutler a Jules A. Hoffmann za objavy týkajúce sa aktivácie vrodenej imunity a Ralph M. Steinman za objav dendritickej bunky a jej úlohy v získanej imunite.
Je vedecky dokázané, že tak ako rastlina v nevhodnej pôde živorí a pri nedostatočnej starostlivosti vyhynie, živorí aj človek, ktorý sa stravuje nesprávne.
Vitamín A slúži na stavbu kostí. Pomáha získavať imunitu proti infekcii a udržiava kožu, vlasy kosti a zuby v dobrom stave.
Organizátori Szigetu neúnavne pridávajú nové mená do programu tohtoročného festivalu.
Ak sa potvrdia neoficiálne správy, Piráti Karibiku 4 bude iba ôsmim filmom v histórii, ktorému sa podarilo pokoriť v tržbách hranicu jednej miliardy amerických dolárov
16. - 18. augusta 2013 uvidia fanúšikovia automobilového športu na Slovakia Ringu preteky FIA GT Series.
Štvorkolesová stíhačka
Speváčka Kylie Minogue práve vydala novinku Kiss Me Once. Album sa v Anglicku ihneď vyšvihol na druhé miesto.
V bratislavskom kine Mladosť dnes odštartuje trojdňový Japonský filmový festival 2012, ktorý potrvá do soboty 14. januára.
Suverénne najúspešnejšou interpretkou na stredajšom udeľovaní britských hudobných cien MOBO (Music of Black Origin) bola speváčka Jessie J.