Server.sk Auto Fit Kino Music Tech Zľava Môj Bazár Job Reality Fórum Súťaž Foto Počasie PR správy

Dnes je 23. apríla 2019, meniny má a zajtra
Aktuálny čas:

Český CRM systém bude optimalizovať starostlivosť o zákazníkov Olympusu v celej Európe

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: Monika, pridané: 16.10.2015

Spoločnosť Olympus optimalizuje kvalitu starostlivosti o zákazníkov v Európe implementáciou nového CRM systému. Rozsahom i funkcionalitami unikátny systém SprinxCRM 7 spoločnosti Sprinx Systems bude spracovávať aj Big Data.
Český CRM systém bude optimalizovať starostlivosť o zákazníkov Olympusu v celej Európe
Zdroj obrázku: SXC/free
 

"OLYMPUS, ako prémiová značka ponúka svojim zákazníkom okrem kvalitných produktov s vysokou funkčnou a dizajnovou hodnotou aj nadštandardný zákaznícky servis," komentuje nasadenie SprinxCRM 7 Karel Fryš, Deputy Call Center Manager Olympus Europe. "Od nového CRM systému si sľubujeme ešte vyššiu kvalitu poskytovaného servisu, ktorý už v tejto chvíli výrazne prevyšuje starostlivosť bežnú v segmente spotrebného tovaru. Znížením množstva použitých aplikácií, zrýchlením a sprístupnením vhodných dát a informácií v prehľadnej forme chceme umožniť našim špecialistom plne sa venovať zákazníkovi a rýchlo a zrozumiteľne mu poskytnúť odpovede a riešenia, ktoré najlepšie vyhovujú jeho potrebám."

Z tohto dôvodu Olympus potreboval systém, ktorý dokáže prepojiť čo najviac systémov a dôležité informácie rýchlo a v správnej chvíli zobraziť technickým a servisným špecialistom zákazníckeho centra. To umožňuje funkcionalita ScoringBlog, ktorá je medzi CRM systémami absolútne unikátna. "ScoringBlog poskytuje špecialistovi zákazníckeho centra informácie nielen o tom, kto je zákazník, s ktorým hovoria, ale aj podvojné interakcie," vysvetľuje Peter Slávik, produktový manažér CRM systémov spoločnosti Sprinx Systems. "Špecialisti tak majú možnosť rýchlejšie zákazníkovi vyhovieť, bez toho aby ho obťažovali vypytovaním sa na podrobnosti alebo tieto informácie zdĺhavo vyhľadávali v iných aplikáciách."

Pre vyšší komfort zákazníkov sa Olympus rozhodol využívať aj Big Data. V rámci SprinxCRM 7 je pripravovaný celý rad scenárov ich využitia. Jedným z prvých nasadzovaných je predvídanie dĺžky opráv produktov. "Na základe rôznych parametrov, napríklad dĺžky predchádzajúcich opráv, SprinxCRM 7 vyhodnocuje, ako dlho môže trvať oprava konkrétneho produktu," dopĺňa Peter Slávik. "Z doterajších testov vieme, že touto cestou sme schopní získavať relevantné odhady a teda poskytnúť zákazníkom precíznejšie informácie."

Ďalšie využitie našli Big Data v spracovávaní duplicitných záznamov v systéme. Koncept riešenia je založený na snahe umožniť technickým a servisným špecialistom zákazníckeho centra, aby sa mohli plne venovať otázkam zákazníkov a minimalizovali tak čas strávený bežnými CRM aktivitami. "Zákaznícke centrum OLYMPUS chce pomáhať zákazníkovi a nie ho obťažovať otázkami len pre účely zberu dát do CRM," hovorí Karel Fryš. Aj tu hrajú Big Data dôležitú úlohu, keď na základe indícií získaných počas prijímania požiadaviek zákazníka vyhodnocujú a prideľujú interakcie ku kontaktom pri zachovaní možnosti manuálnych úprav. V prípadoch, kedy nie je možné spojenie urobiť jednoznačne, prichádza na rad databázový CRM ombudsman.

SprinxCRM 7 je súčasne integrovaný so SAP a s nástrojmi servisných stredísk, globálneho eShopu alebo novej verzie komunitnej siete MyOLYMPUS. "Čo vnímam ako veľkú devízu, je nadšenie a profesionalita ľudí, ktorí sa podieľali na celom riešení. Neboli tímom bezmyšlienkovite programujúcich ľudí, ale profesionálov. Prichádzali s radom invencií a nápadov, čo sa pozitívne prejavilo na výsledku," uzatvára Karel Fryš.
Na slovenský trh bude systém SprinxCRM 7 uvedený začiatkom roku 2016.

Zdroj: TAKTIQ COMMUNICATIONS, s.r.o.




Server.sk v iOS Server.sk v Androide
 
 

Diskusia k článku

Tvoje meno:

Komentár:




Ďalší obsah siete Server.sk


Vyberáme z archívu ...

pred 10 rokmi
Na severe Európy sa urodil horúci hit, ktorý už niekoľko týždňov valcuje hitparády na celom svete.
pred 5 rokmi
V roku 1998 s severozápadne od centra, na brehu rieky Tejo konala výstava Expo. Areál o rozlohe 200 hektárov je dnes miestom, ktoré nemožno pri návšteve Lisabonu vynechať.
pred 6 rokmi
Explózia exotických farieb, štýlu a vášne
pred 5 rokmi
Ak rady relaxujete pri čítaní, Jennifer Probstová je dobrá voľba. Vďaka štýlu písania sa doslova prenesiete do príbehu a musíte si opakovať – „už iba pár strán, len jednu kapitolku“.
pred 6 rokmi
Historik umenia Simon pracuje v aukčnej sieni, kde sa dražia umelecké diela. Spolčí sa so zločincami a spoločne ukradnú Goyov obraz v cene miliónov dolárov. Po rane do hlavy, ktorú cez lúpež utŕži, však zistí, že si nespomína,kam cenné dielo ukryl.
pred 9 rokmi
Silu liečivých rastlín pozná už nejeden človek. Ak ste zástancom prírodnej liečby, alternatívnej medicíny, alebo len hľadáte účinné prírodné odvary z byliniek.
pred 7 rokmi
S napätím očakávaná Toyota GT86 je jedným z najkompaktnejších štvormiestnych športových automobilov na svete, ktorý je vybavený plochým motorom.
pred 10 rokmi
Pred pár rokmi nazvali českí kritici Karla Gotta zombiem.
pred 8 rokmi
Mŕtvola v jazere, rozbitá hlava, kameň v rukách vraha, had a krkavec naživo. Taký je nový videoklip Mira Jaroša a Dominiky Mirgovej.
pred 6 rokmi
Nezaradený poslanec sa opakovane snaží zmeniť aj poskytovanie príplatku k príspevku pri narodení dieťaťa a rozšíriť zákaz vysielania reklamy na alkoholické nápoje.

 
 
 

NOVINKA! Emma Drobná - You should know
Debutový štúdiový album nahrala Emma Drobná v spolupráci s produkčným tímom Creative Music House.
NOVINKA! Emma Drobná - You should know
Novinka! DESMOD - Molekuly zvuku
Desmod prichádza s absolútnou novinkou!
Novinka! DESMOD - Molekuly zvuku
MÁRIA ČÍROVÁ korunuje megaúspech singla UNIKÁT
štvrtým štúdiovým albumom, ktorý vydá v októbri.
MÁRIA ČÍROVÁ korunuje megaúspech singla UNIKÁT