Server.sk Auto Fit Kino Music Tech Zľava Môj Bazár Job Reality Fórum Súťaž Foto Počasie PR správy

Dnes je 23. januára 2019, meniny má a zajtra
Aktuálny čas:

Český CRM systém bude optimalizovať starostlivosť o zákazníkov Olympusu v celej Európe

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: Monika, pridané: 16.10.2015

Spoločnosť Olympus optimalizuje kvalitu starostlivosti o zákazníkov v Európe implementáciou nového CRM systému. Rozsahom i funkcionalitami unikátny systém SprinxCRM 7 spoločnosti Sprinx Systems bude spracovávať aj Big Data.
Český CRM systém bude optimalizovať starostlivosť o zákazníkov Olympusu v celej Európe
Zdroj obrázku: SXC/free
 

"OLYMPUS, ako prémiová značka ponúka svojim zákazníkom okrem kvalitných produktov s vysokou funkčnou a dizajnovou hodnotou aj nadštandardný zákaznícky servis," komentuje nasadenie SprinxCRM 7 Karel Fryš, Deputy Call Center Manager Olympus Europe. "Od nového CRM systému si sľubujeme ešte vyššiu kvalitu poskytovaného servisu, ktorý už v tejto chvíli výrazne prevyšuje starostlivosť bežnú v segmente spotrebného tovaru. Znížením množstva použitých aplikácií, zrýchlením a sprístupnením vhodných dát a informácií v prehľadnej forme chceme umožniť našim špecialistom plne sa venovať zákazníkovi a rýchlo a zrozumiteľne mu poskytnúť odpovede a riešenia, ktoré najlepšie vyhovujú jeho potrebám."

Z tohto dôvodu Olympus potreboval systém, ktorý dokáže prepojiť čo najviac systémov a dôležité informácie rýchlo a v správnej chvíli zobraziť technickým a servisným špecialistom zákazníckeho centra. To umožňuje funkcionalita ScoringBlog, ktorá je medzi CRM systémami absolútne unikátna. "ScoringBlog poskytuje špecialistovi zákazníckeho centra informácie nielen o tom, kto je zákazník, s ktorým hovoria, ale aj podvojné interakcie," vysvetľuje Peter Slávik, produktový manažér CRM systémov spoločnosti Sprinx Systems. "Špecialisti tak majú možnosť rýchlejšie zákazníkovi vyhovieť, bez toho aby ho obťažovali vypytovaním sa na podrobnosti alebo tieto informácie zdĺhavo vyhľadávali v iných aplikáciách."

Pre vyšší komfort zákazníkov sa Olympus rozhodol využívať aj Big Data. V rámci SprinxCRM 7 je pripravovaný celý rad scenárov ich využitia. Jedným z prvých nasadzovaných je predvídanie dĺžky opráv produktov. "Na základe rôznych parametrov, napríklad dĺžky predchádzajúcich opráv, SprinxCRM 7 vyhodnocuje, ako dlho môže trvať oprava konkrétneho produktu," dopĺňa Peter Slávik. "Z doterajších testov vieme, že touto cestou sme schopní získavať relevantné odhady a teda poskytnúť zákazníkom precíznejšie informácie."

Ďalšie využitie našli Big Data v spracovávaní duplicitných záznamov v systéme. Koncept riešenia je založený na snahe umožniť technickým a servisným špecialistom zákazníckeho centra, aby sa mohli plne venovať otázkam zákazníkov a minimalizovali tak čas strávený bežnými CRM aktivitami. "Zákaznícke centrum OLYMPUS chce pomáhať zákazníkovi a nie ho obťažovať otázkami len pre účely zberu dát do CRM," hovorí Karel Fryš. Aj tu hrajú Big Data dôležitú úlohu, keď na základe indícií získaných počas prijímania požiadaviek zákazníka vyhodnocujú a prideľujú interakcie ku kontaktom pri zachovaní možnosti manuálnych úprav. V prípadoch, kedy nie je možné spojenie urobiť jednoznačne, prichádza na rad databázový CRM ombudsman.

SprinxCRM 7 je súčasne integrovaný so SAP a s nástrojmi servisných stredísk, globálneho eShopu alebo novej verzie komunitnej siete MyOLYMPUS. "Čo vnímam ako veľkú devízu, je nadšenie a profesionalita ľudí, ktorí sa podieľali na celom riešení. Neboli tímom bezmyšlienkovite programujúcich ľudí, ale profesionálov. Prichádzali s radom invencií a nápadov, čo sa pozitívne prejavilo na výsledku," uzatvára Karel Fryš.
Na slovenský trh bude systém SprinxCRM 7 uvedený začiatkom roku 2016.

Zdroj: TAKTIQ COMMUNICATIONS, s.r.o.




Server.sk v iOS Server.sk v Androide
 
 

Diskusia k článku

Tvoje meno:

Komentár:




Ďalší obsah siete Server.sk


Vyberáme z archívu ...

pred 6 rokmi
Cieľom je poskytnúť členom Akadémie filmových umení a vied viac času na to, aby si pozreli nominované filmy.
pred 7 rokmi
Súkromný dopravca vypraví posledný vlak z Bratislavy o desať minút neskôr.
pred 6 rokmi
Porsche 911 Carrera S Cabriolet vybavený aerodynamickými doplnkami Gemballa.
pred 6 rokmi
Ak by si poslanci platy valorizovali, mesačne by dostali viac o 722,09, respektíve 1 170 eur.
pred 5 rokmi
Každé dievča potrebuje aspoň raz v živote stretnúť nejakého Adonisa, pre ktorého úsmev by spravilo čokoľvek a odpustilo mu aj tie najväčšie hriechy...
pred 6 rokmi
Nitrianska skupina Alone má nový videoklip. Chalani sa rozhodli natočiť ho ku skladbe Sošky zo stále aktuálneho albumu Zlomili mi krídla.
pred 6 rokmi
O sťažnosti Jozefa Čentéša rozhodne prvý senát v zložení Peter Brňák, Milan Ľalík a Marianna Mochnáčová, a to aj napriek tomu, že Brňák a Ľalík boli pôvodne na základe Čentéšovej námietky ústavným súdom z rozhodovania vylúčení.
pred 6 rokmi
Bude to jeden z najväčších procesov nielen vo Francúzsku, ale aj v celej Európe. Manažérom hrozí päťročné väzenie
pred 17 rokmi
Dysplazie - nedovoľujú sa skoky, behy, vzpieranie a ďalšie silové športy.
pred 5 rokmi
Pri kúpe jazdeného auta sledujte ceny podľa krajov, v rámci Slovenska sú v nich výrazné rozdiely.

 
 
 

NOVINKA! Emma Drobná - You should know
Debutový štúdiový album nahrala Emma Drobná v spolupráci s produkčným tímom Creative Music House.
NOVINKA! Emma Drobná - You should know
Novinka! DESMOD - Molekuly zvuku
Desmod prichádza s absolútnou novinkou!
Novinka! DESMOD - Molekuly zvuku
MÁRIA ČÍROVÁ korunuje megaúspech singla UNIKÁT
štvrtým štúdiovým albumom, ktorý vydá v októbri.
MÁRIA ČÍROVÁ korunuje megaúspech singla UNIKÁT