Server.sk Auto Fit Kino Music Tech Zľava Môj Bazár Job Reality Fórum Súťaž Foto Počasie PR správy

Dnes je 22. októbra 2018, meniny má a zajtra
Aktuálny čas:

VARTA: Ako spotrebiteľ uvažuje pri nákupe batérií

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: neuvedený, pridané: 13.07.2011

Kvalitné produkty spolu s inovatívnymi a informatívnymi riešeniami priamo v mieste predaja sú kľúčom k úspešnému predaju nielen obyčajných, ale najmä dobíjacích batérií.
VARTA: Ako spotrebiteľ uvažuje pri nákupe batérií
Zdroj obrázku: neuvedený
 

Výsledky novej štúdie spotrebiteľského správania od výrobcu batérií VARTA dokazujú, že kvalitné produkty spolu s inovatívnymi a informatívnymi riešeniami priamo v mieste predaja sú kľúčom k úspešnému predaju nielen obyčajných, ale najmä dobíjacích batérií.

Každý, kto chce spotrebiteľa motivovať ku kúpe práve jeho značky batérií, zaboduje, samozrejme, férovou cenou a dobrou kvalitou, ale rovnako dôležitá je tiež prezentácia produktov priamo na point-of-sale (mieste predaja). K tomuto výsledku dospel prieskum spotrebiteľov v Nemecku, Francúzsku a Poľsku realizovaný expertom na batérie, spoločnosťou VARTA.
 

Presvedčivé predajné argumenty

Popri dlhej výdrži, vysokom výkone a kvalite hrá cena batérie v priamom porovnaní s konkurenčnými výrobkami pre spotrebiteľov dôležitú úlohu. Konečná voľba je však vo veľkej miere ovplyvnená komunikáciou produktu na mieste predaja, pričom jeho umiestnenie a obal sú rozhodujúce. Dizajn obalov VARTA toto všetko berie do úvahy v koncepte TriEnergy, ktorý jednoducho rozlišuje medzi dlhodobou, výkonnou a tzv. „presne zacielenou“ energiou: "Max Tech" (presne zacielená energia pre high-tech aplikácie, ako sú digitálne fotoaparáty), "High Energy" (výkonná energia pre zariadenia s trvale vysokou spotrebou energie, ako sú hračky na batérie) a "Longlife Extra" (dlhá výdrž batérií pre aplikácie vyžadujúce konštantne nízku úroveň energie, ako nástenné hodiny).

V správny čas na správnom mieste


Štúdia si tiež posvietila na výber distribučných kanálov: V Nemecku sa 54% všetkých nákupov batérií uskutočňuje vo veľkých obchodných reťazcoch s elektronikou, no spotrebitelia vo Francúzsku a Poľsku preferujú bežné supermarkety a hypermarkety. Približne každý štvrtý spotrebiteľ v Nemecku a Francúzsku si pred nákupom batérií o nich hľadá informácie. Tento podiel je ešte vyšší v Poľsku, kde si informácie v predstihu vyhľadáva jeden z troch spotrebiteľov. 70% respondentov z Nemecka a Poľska tieto produktové informácie vyhľadáva doma prostredníctvom internetu a rozhoduje sa pri tom o veľkosti a type batérie, ktorú potrebuje. Pri regáli v obchode sa potom rozhoduje o značke, ako aj veľkosti balenia. Preferovaným balením sú vo všetkých troch krajinách 4 batérie, pričom Francúzi a Nemci majú radi doma ešte dve takéto balenia v rezerve.




Server.sk v iOS Server.sk v Androide
 
 

Diskusia k článku

Tvoje meno:

Komentár:




Ďalší obsah siete Server.sk


Vyberáme z archívu ...

pred 6 rokmi
Lyonheart K bol predstavený verejnosti vo februári 2012 a ihneď si získal svetové uznanie.
pred 7 rokmi
Cholesterol je negatívny a treba sa mu vyhnúť za každú cenu. Ale je to tak naozaj?
pred 7 rokmi
Podnikateľ sa mal previniť voči viere tým, že na internete zverejnil karikatúru, na ktorej známa kreslená postavička Mickey Mouse pripomína moslima.
pred 6 rokmi
Nová štúdiovka víťazky tretej série britskej speváckej súťaže The X-Factor bude obsahovať dvanásť piesní.
pred 6 rokmi
Výstava The Human Body Exhibition predstavuje podľa katolíckej cirkvi hrubé zneváženie, hanobenie mŕtvych ľudských tiel
pred 5 rokmi
Newyorská radnica chce opatrením chrániť mladých ľudí pred tým, aby sa stali závislými na nikotíne
pred 7 rokmi
Bioenergetickí vedci si myslia, že mačky majú veľmi silné mimozmyslové schopnosti, že vidia ľudské aury a v prípade nutnosti môžu vyliečiť ľudí.
pred 5 rokmi
Americký exprezident George W. Bush sa vrátil neoficiálne pred zraky verejnosti, keď vo štvrtok otvoril svoju knižnicu v Dallase.
pred 6 rokmi
Ak Slovensko do trvalého eurovalu vstúpi, akcií sa už podľa Sulíka nebude môcť vzdať.
pred 4 rokmi
V dokumente sú napríklad odporúčania pre oblasť školstva, kde sa vyžaduje, aby v školách s vyučovacím jazykom národnostnej menšiny bol štátny jazyk vyučovaný ako cudzí jazyk, vraví József Nagy.

 
 
 

NOVINKA! Emma Drobná - You should know
Debutový štúdiový album nahrala Emma Drobná v spolupráci s produkčným tímom Creative Music House.
NOVINKA! Emma Drobná - You should know
Novinka! DESMOD - Molekuly zvuku
Desmod prichádza s absolútnou novinkou!
Novinka! DESMOD - Molekuly zvuku
MÁRIA ČÍROVÁ korunuje megaúspech singla UNIKÁT
štvrtým štúdiovým albumom, ktorý vydá v októbri.
MÁRIA ČÍROVÁ korunuje megaúspech singla UNIKÁT